On Comparison of Marketing Outcomes and Marketing Costs

Authors

Downloads

Download data is not yet available.

References

ЛИТЕРАТУРА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ

Варго С., Лаш Р. 2006. Развитие новой доминирующей логики маркетинга. Российский журнал менеджмента 4 (2): 73–106.

Дойль П. 2001. Маркетинг, ориентированный на стоимость. СПб.: Питер.

Котлер Ф. 1998. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер.

Кущ С. П. 2006. Маркетинг взаимоотношений на промышленных рынках. СПб.: Издат. дом С-Петерб. гос. ун-та.

Руст Р., Эмблер Т., Карпентер Г., Кумар В., Сривастава Р. 2007. Измерение результативности маркетинга: современные знания и будущие направления исследований. Российский журнал менеджмента 5 (2): 63–90.

Третьяк О. А. 2005. Маркетинг: новые ориентиры модели управления. М.: Инфра-М.

Третьяк О. А. 2006. Эволюция в маркетинге: этапы, приоритеты, концептуальная база, доминирующая логика. Российский журнал менеджмента 4 (2): 129–144.

Шет Д., Сисодиа Р. 2007. Проблемы и анализ продуктивности маркетинга. Российский журнал менеджмента 5 (2): 91–116.


REFERENCES IN LATIN ALPHABET

Dictionary of Business and Management. 1978. John Wiley & Sons: N. Y.

Hawkins D. I., Best R. J., Lillis C. M. 1987. The nature and measurement of marketing productivity in consumer durable industries: A firm level analysis. Journal of Academy Marketing Science 15 (4): 1–8.

Sheth J., Parvatiyar A. 2000. Handbook of Relationship Marketing. Sage Publications: Thousand Oaks, CA.

Thomas M. J. 1984. The meaning of marketing productivity analysis. Marketing Intelligent Planning 2 (2): 13–28.

Webster F. 1992. The changing role of marketing in the corporation. Journal of Marketing 56 (4): 35–55.

Published

2007-06-29

How to Cite

Tretyak, O. A. (2007). On Comparison of Marketing Outcomes and Marketing Costs. Russian Management Journal, 5(2), 57–62. Retrieved from https://rjm.spbu.ru/article/view/527

Issue

Section

Modern Classics: Marketing Productivity

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>