On Comparison of Marketing Outcomes and Marketing Costs
Downloads
Download data is not yet available.
References
ЛИТЕРАТУРА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ
Варго С., Лаш Р. 2006. Развитие новой доминирующей логики маркетинга. Российский журнал менеджмента 4 (2): 73–106.
Дойль П. 2001. Маркетинг, ориентированный на стоимость. СПб.: Питер.
Котлер Ф. 1998. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер.
Кущ С. П. 2006. Маркетинг взаимоотношений на промышленных рынках. СПб.: Издат. дом С-Петерб. гос. ун-та.
Руст Р., Эмблер Т., Карпентер Г., Кумар В., Сривастава Р. 2007. Измерение результативности маркетинга: современные знания и будущие направления исследований. Российский журнал менеджмента 5 (2): 63–90.
Третьяк О. А. 2005. Маркетинг: новые ориентиры модели управления. М.: Инфра-М.
Третьяк О. А. 2006. Эволюция в маркетинге: этапы, приоритеты, концептуальная база, доминирующая логика. Российский журнал менеджмента 4 (2): 129–144.
Шет Д., Сисодиа Р. 2007. Проблемы и анализ продуктивности маркетинга. Российский журнал менеджмента 5 (2): 91–116.
REFERENCES IN LATIN ALPHABET
Dictionary of Business and Management. 1978. John Wiley & Sons: N. Y.
Hawkins D. I., Best R. J., Lillis C. M. 1987. The nature and measurement of marketing productivity in consumer durable industries: A firm level analysis. Journal of Academy Marketing Science 15 (4): 1–8.
Sheth J., Parvatiyar A. 2000. Handbook of Relationship Marketing. Sage Publications: Thousand Oaks, CA.
Thomas M. J. 1984. The meaning of marketing productivity analysis. Marketing Intelligent Planning 2 (2): 13–28.
Webster F. 1992. The changing role of marketing in the corporation. Journal of Marketing 56 (4): 35–55.
Downloads
Published
2007-06-29
How to Cite
Tretyak, O. A. (2007). On Comparison of Marketing Outcomes and Marketing Costs. Russian Management Journal, 5(2), 57–62. Retrieved from https://rjm.spbu.ru/article/view/527
Issue
Section
Modern Classics: Marketing Productivity
License
Articles of the Russian Management Journal are open access distributed under the terms of the License Agreement with Saint Petersburg State University, which permits to the authors unrestricted distribution and self-archiving free of charge.