A New Dominant Logic for Marketing
Downloads
Download data is not yet available.
References
ЛИТЕРАТУРА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ
Варго С., Лаш Р., 2006. Развитие новой доминирующей логики маркетинга. Российский журнал менеджмента 4 (2): 73–106.
Комментарии к статье Варго С., Лаш Р. «Развитие новой доминирующей логики маркетинга». 2006. Российский журнал менеджмента 4 (2): 107–121.
Кущ С. П. 2003. Сравнительный анализ основных концепций теории маркетинга взаимоотношений. Вестник С.-Петербургского ун-та. Серия Менеджмент (4): 3–25.
Третьяк О. А. 2006. Эволюция маркетинга: этапы, приоритеты, концептуальная база, доминирующая логика. Российский журнал менеджмента 4 (2): 129–144.
Downloads
Published
2006-06-20
How to Cite
Kouchtch, S. P. (2006). A New Dominant Logic for Marketing. Russian Management Journal, 4(2), 71–72. Retrieved from https://rjm.spbu.ru/article/view/663
Issue
Section
Discussions
License
Articles of the Russian Management Journal are open access distributed under the terms of the License Agreement with Saint Petersburg State University, which permits to the authors unrestricted distribution and self-archiving free of charge.