A New Dominant Logic for Marketing

Authors

  • Sergey P. Kouchtch Graduate School of Management, St. Petersburg State University, Russia

Downloads

Download data is not yet available.

References

ЛИТЕРАТУРА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ

Варго С., Лаш Р., 2006. Развитие новой доминирующей логики маркетинга. Российский журнал менеджмента 4 (2): 73–106.

Комментарии к статье Варго С., Лаш Р. «Развитие новой доминирующей логики маркетинга». 2006. Российский журнал менеджмента 4 (2): 107–121.

Кущ С. П. 2003. Сравнительный анализ основных концепций теории маркетинга взаимоотношений. Вестник С.-Петербургского ун-та. Серия Менеджмент (4): 3–25.

Третьяк О. А. 2006. Эволюция маркетинга: этапы, приоритеты, концептуальная база, доминирующая логика. Российский журнал менеджмента 4 (2): 129–144.

Published

2006-06-20

How to Cite

Kouchtch, S. P. (2006). A New Dominant Logic for Marketing. Russian Management Journal, 4(2), 71–72. Retrieved from https://rjm.spbu.ru/article/view/663

Issue

Section

Discussions

Most read articles by the same author(s)